Saturday, 1 September 2007

PHOTOHUNTERS - DIRTY




Our local river after heavy rain became very DIRTY.

click to see who else has joined the hunt



P.S. Hope all my American blogpals have a great Labor Day weekend.

22 comments:

Audrey said...

LOL Ruth, puppy love??

RUTH said...

OOps..I changed the photo Auds...thought it a little to naughty! Didn't realise you'd already dropped by and seen it!
Rx

Katya said...

Ooooooooo...that is DIRTY water!!!
Amazing how rain can muddy up the scenery!!!

Happy Weekend!

rems said...

it is my first time here, and i salute you for being so brave facing the trials in your life...oooppp, i've read your profile.

dot said...

Hi Ruth! Thanks for the holiday wishes. At first I thought that was a big snake floating on your river!

Skittles said...

Oh that IS dirty!

berzy said...

Lovely words Ruth

Cheers.

Allotment Lady said...

Now that's what I do call dirty - a really apt photo for the title

david mcmahon said...

First day of spring here, Ruth!

Mark said...

Hi Ruth,
Is that the infamous Sudbury river crockodile, that has only been caught on camera once before....or is it a ....

Cheers Mark

CG said...

Very dirty indeed, ruth, have a good Saturday!!

jams o donnell said...

Wow that is pretty silty. Happy weekend

ipanema said...

rain is like a spoon, it stirs the coffee...hehe. love the scenery! :)

YTSL said...

Hi Ruth --

Ooooooo, the water looks very muddy as well as dirty! ;S

Gledwood said...

2nd photo of lake... is that a stick in the mud (so to speak! (ok or water)) or a thin n slinky crocodile.. or garangal or whatever they are called...?

sorry what an inane comment i do hope you're having a nice weekend tho!

Ladynred said...

Yap! looks dirty to me...Thx for dropping by.

George said...

This happens quite frequently here in my country!

Mauigirl said...

Hi Ruth, thanks for the Labor Day wishes! And happy first day of spring to our friends Down Under!

Claire said...

For some reason i imagined you posting something much much dirtier than is? involving animals? LOL

Hmm it does look rather dirty water! you toilet didn't back up did it?

jmb said...

Ruth, I hope that was just temporary. I'm sure it was. Great photos for the theme. Have a good weekend.

RUTH said...

Thanks for all the comments; you really had me smiling at some of them :o)
Rx

farmingfriends said...

What a dirty river. you wouldn't want to go swimming in it!
Sara from farmingfriends

SKY ALBUM -

EVERY SUNRISE AND SUNSET WE SHARED WAS PRECIOUS

A TOUR OF OUR GARDEN 2006

MEET THE FAMILY

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing photos in a set called family. Make your own badge here.
Thanks Akelamula

DENISE'S WISH FOR US ALL

A 1st Birthday Gift to my Blogpals

Thank you from Ruth

Thanks to Akelamula

creative blogger

Thanks Shaz

Thanks Skittles...worn with pride

created by Denise - given with love

AWARDS!

Rockin' Shaz sxhmoozed me From Mags, Gill, Libby,Denise and Meeyauw